Başlık ilgi çekici değil mi ? en azından benim için ilgi çekici bakalım konu ilginizi çekecek mi
Günde 3 gram eksik tuz almanın getirisi sizce ne olur?
ABD’de yapılan bir çalışma, günde 3 gram eksik tuz almanın yılda 66 bin kişinin felç ve 99 bin kişinin yürek krizi geçirmesini ve 92 bin kişinin ölümünü önleyeceğini ortaya koydu.
California Üniversitesi tarafından yürütülen çalışmaya göre tuzu azaltmak, ülkedeki yıllık sıhhat harcamalarında 24 milyar dolarlık tasarruf sağlıyor.
Günlük diyette tuzu 3 gram azaltmanın “ulaşılabilir bir hedef” olduğuna işaret eden araştırmacılar, bunun faydalarının, nüfusun yarısının sigarayı bırakmasının faydalarına eşit olduğuna inanıyor.





Son Yorumlar
Almedadan daha
herkes onu kıs
yha ne indire
cevher senin h
begümcüm survi
tek bişey diye
Begum seni çoo
Te$eKKürler
birincisin kes
seni cok beğen
begümcüm almed